sobota, 29 marca 2014

Malownicze, bezpieczne miejsce.

Moja dobra koleżanka poszukuje ostatnimi dniami dobrego miejsca, gdzie mogłaby zamieszkać. Istotny był dla niej głównie spokój, ponieważ ma sporą rodzinę. Równie istotny był dojazd do Warszawy, w której pracuje i ona i jej mąż. Sama niedawno poszukiwałam tego rodzaju miejsca, więc miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie dojazd do stolicy nie jest zbyt ważną sprawą, mimo to spotkałam się z opinią, że odpowiednim miejscem mogą być Marki – bardzo spokojne miasteczko graniczące z Warszawą. Dojeżdżanie do stolicy trwa zaledwie paręnaście minut, a to miejsce jest rzeczywiście urocze – jest tam park krajobrazowy, są możliwości, żeby uprawiać sport oraz żeby spokojnie odpoczywać z dziećmi. Jeżeli jesteś zaciekawiony tym tematem, zerknij tutaj: Ida.pl Obrazek z blog.onet.pl & pomyslnadom11.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz